Emaitzak: 3

ES EU
Zehar-lerroa (1)
Este diámetro teórico es de suma importancia, ya que esa zona de contacto es una de las más relevantes en las ruedas dentadas. Zirkunferentzia horren diametro teorikoak garrantzi handia du, ukipen-zona hori aipagarrienetakoa baita gurpil horzdunetan.

Materiala: Muntaia- eta mantentze-lan mekanikoak

Fabrikazio mekanikoa (1)
Es el diámetro donde entran en contacto los dientes de los engranajes (fig. 4), y donde se realiza la transmisión del movimiento (fig. 5). Este diámetro teórico es de suma importancia, ya que esa zona de contacto es una de las más relevantes en las ruedas dentadas. Normalmente, el diámetro primitivo se designa por la letra “dp”, y la longitud de la circunferencia primitiva, por “L”. Engranajeen hortzek elkar ukitzen duten guneek (4. irudia) osatutako zirkunferentziaren irudizko diametroa da (5. irudia). Diametro teoriko hori oso garrantzitsua da, gune horretan egiten baita higiduraren transmisioa. Normalean, jatorrizko diametroa “dp” letraz adierazten da, eta jatorrizko zirkunferentziaren luzera, “L” letraz.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea